|
|
|
|
BIBLIJOS SKAITYMAS RUBŠIO IR KAVALIAUSKO BIBLIJA, LVK (katalikų) leidimas 1998 m. (Biblija RK_K1998) Amoso knyga | Skyrius: | | 3 | |
| Amoso knyga | | | | B. ŽODŽIAI IR NELAIMĖS IZRAELIUI | | | | Pirmasis žodis | | | Am 3 | 1 Klausykitės žodžio, kurį VIEŠPATS ištarė jums, izraeliečiai, visai šeimai, kurią išvedžiau iš Egipto žemės: 2 [i1]– Tik jus tepažinau iš visų žemės šeimų, todėl nubausiu jus už visas jūsų kaltes. 3 Argi du eina kartu, jei nėra susitarę? 4 Argi riaumoja liūtas miške, kai jis neturi grobio? Argi liūtukas suurzgia iš savo guolio, jei jis neturi ko nors sugavęs? 5 Argi įkrinta paukštis į spąstus ant žemės, kai ten nėra jam jauko? Argi pašoka spąstai nuo žemės, nieko nepagaudami? 6 Kai nuaidi rago gausmas mieste, argi žmonės neišsigąsta? Kai ištinka miestą nelaimė, argi ne VIEŠPATIES tai darbas?[i2] 7 Tikrai, Viešpats DIEVAS nedaro nieko, pirma neapreiškęs savo užmojo saviesiems tarnams – pranašams. 8 Liūtas suriaumojo, kas nebijos? Viešpats Dievas kalbėjo, kas atsisakys pranašauti? | | | Išnašos: | 1 | Am 3,2: Dievas, išsirinkdamas Izraelį būti jo tauta, uždėjo jam ir atsakomybę. | 2 | Am 3,6: Kančios, kurias patiria nusidėjėlis, aprašomos čia, kaip ir kitur Senajame Testamente, turi savo ištaką Dieve. | 3 | Am 3,9: Izraelio pietiniai kaimynai, esantys už Judo karalystės, yra pranašo kviečiami liudyti Dievo tautos nusikaltimus dorovei. | 4 | Am 3,15: Dramblio kaulo namai: namai, kuriuose randami baldai su dramblio kaulo inkrustacija. | | | Bibliografiniai duomenys: | ŠVENTASIS RAŠTAS. Senasis ir Naujasis Testamentas. – Vilnius: Lietuvos Katalikų Vyskupų Konferencija, 1998. © Lietuvos Vyskupų Konferencija, 1998. Išsamiai apie leidimą >> |
Amoso knyga | Skyrius: | | 3 | |
Amoso knyga | Skyrius: | | 4 | |
| Amoso knyga | | | | Antrasis žodis | | | Am 4 | 11 Naikinau jus, kaip Dievas naikino Sodomą ir Gomorą, tapote lyg iš ugnies ištrauktas nuodėgulis, tačiau jūs pas mane negrįžote, – tai VIEŠPATIES žodis 12 Todėl taip darysiu aš tau, Izraeli! Kadangi aš taip darysiu tau, pasiruošk susitikti su savo Dievu, Izraeli! | | | Išnašos: | 1 | Am 4,1: Bašanas: sritis į rytus nuo Galilėjos jūros, garsi savo vešliomis ganyklomis ir riebiais galvijais – karvėmis, su kuriomis Amosas palygina ištvirkusias Samarijos moteris. | 2 | Am 4,4-4,5: Kvietimas eiti į Šiaurinės karalystės – Izraelio – šventoves yra ironiškas. Maldininkų kelionės į Bet-Elio ir Gilgalo šventyklas labai pykdė Dievą, nes jos buvo pastatytos prieš jo valią ir tvirkino žmones. | 3 | Am 4,4-4,5: Kvietimas eiti į Šiaurinės karalystės – Izraelio – šventoves yra ironiškas. Maldininkų kelionės į Bet-Elio ir Gilgalo šventyklas labai pykdė Dievą, nes jos buvo pastatytos prieš jo valią ir tvirkino žmones. | 4 | Am 4,10: ... marą kaip Egiptui: maro rykštė buvo gerai žinoma Egipte. Žr. Įst 7,15; 28,27.60. | 5 | Am 4,10: … jūsų stovyklų smarvę: nepalaidoti lavonai puvo ir skleidė dvoką. | | | Bibliografiniai duomenys: | ŠVENTASIS RAŠTAS. Senasis ir Naujasis Testamentas. – Vilnius: Lietuvos Katalikų Vyskupų Konferencija, 1998. © Lietuvos Vyskupų Konferencija, 1998. Išsamiai apie leidimą >> |
Amoso knyga | Skyrius: | | 4 | |
|
|
|
|