|
|
|
|
BIBLIJOS SKAITYMAS RUBŠIO IR KAVALIAUSKO BIBLIJA, LVK (katalikų) leidimas 1998 m. (Biblija RK_K1998) Evangelija pagal Luką | Skyrius: | | 10 | |
| Evangelija pagal Luką | | | Lk 10 | Septyniasdešimt dviejų mokinių pasiuntinybė 1 Paskui Viešpats paskyrė dar kitus septyniasdešimt du[i1] mokinius ir išsiuntė juos po du, kad eitų pirma jo į visus miestus bei vietoves, kur jis pats ketino vykti. 2 Jis sakė jiems: „Pjūtis didelė, o darbininkų maža. Melskite pjūties šeimininką, kad atsiųstų darbininkų į savo pjūtį. 3 Keliaukite! Štai aš siunčiu jus lyg avinėlius tarp vilkų. 4 Nesineškite piniginės nei krepšio, nei autuvo ir nieko kelyje nesveikinkite.[i2] 5 Į kuriuos tik namus užeisite, pirmiausia tarkite: 'Ramybė[i3] šiems namams!' 6 Ir jei ten gyvens ramybės sūnus, jūsų ramybė nužengs ant jo, o jei ne, – sugrįš pas jus. 7 Pasilikite tuose namuose, valgykite ir gerkite, kas duodama, nes darbininkas vertas savo užmokesčio. Nesikilnokite iš namų į namus. 8 Jei nueisite į kurį nors miestą ir jus priims, valgykite, kas bus jums padėta. 9 Gydykite to miesto ligonius ir sakykite visiems: 'Jums čia pat Dievo karalystė!' | | | Išnašos: | 1 | Lk 10,1: Kai kuriuose rankraščiuose ne 72, o 70. | 2 | Lk 10,4: Jėzus liepia kelyje su niekuo nesisveikinti, nes, rytiečių papročiu, pasisveikinus reikėdavo pasišnekučiuoti ir ilgokai sugaišti. | 3 | Lk 10,5: Ramybė/i< (hebr. šelom) rytiečių supratimu – materialinė ir dvasinė gerovė kartu. | 4 | Lk 10,41-10,42: Vaizdingas pamokymas, kaip reikia vertinti Dievo žodį. Šios dvi seserys nuo seno laikomos aktyviojo ir kontempliatyviojo gyvenimo įasmeninimu. | | | Paralelinės vietos: | | Lk 10,1-16: Mt 10,5-16; 11,21-24;Mk 6,7-13;Lk 9,1-6; | | Lk 10,21-22: Mt 11,25-27; | | Lk 10,23-24: Mt 13,16-17; | | Lk 10,25-28: Mt 22,34-40;Mk 12,28-31; | | | Bibliografiniai duomenys: | ŠVENTASIS RAŠTAS. Senasis ir Naujasis Testamentas. – Vilnius: Lietuvos Katalikų Vyskupų Konferencija, 1998. © Lietuvos Vyskupų Konferencija, 1998. Išsamiai apie leidimą >> |
Evangelija pagal Luką | Skyrius: | | 10 | |
|
|
|
|